1.l. Terug thuis! - Reisverslag uit Bafoussam, Kameroen van LeoenSilviainKameroen - WaarBenJij.nu 1.l. Terug thuis! - Reisverslag uit Bafoussam, Kameroen van LeoenSilviainKameroen - WaarBenJij.nu

1.l. Terug thuis!

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2017 | Kameroen, Bafoussam

Hallo beste, lieve, attente volgers.
Ik (we) ben (zijn) weer in Nee-derland.
Het mag ook Ja-derland worden hoor!
In goede gezondheid aangekomen.
Dank voor al jullie hartelijke opmerkingen na de vorige afleveringen.
Dit blog is vanaf 2011 52.523 keer bezocht.
Geweldig toch!?
Ik schrijf nog aan de laatste aflevering over onze leuke, spannende en balende terugreis.
Die hebben jullie dus nog van me tegoed.
Tot dan en geniet het heerlijke lenteweer!



  • 09 April 2017 - 22:24

    Han:

    Fijn weer helemaal gezond thuis!

    Vol verwachting uitziend naar dit laatste hoofdstuk van de reis.

    Beloofd weer wat;-)

    Groetjes van Jos en mij,
    liefs, Han

  • 11 April 2017 - 13:04

    Jan Oome:

    Een (te) kort bericht , in vergelijking met alle vorige !!
    We hebben dus nog wat tegoed ! Afwachten dus....
    Groetjes : tot dan !! Jan uit Breugel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Aug. 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 164343

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2011 - 01 Januari 2016

Mijn eerste en laatste? reis

Landen bezocht: