1.a. Nog een keertje terug. - Reisverslag uit Bafoussam, Kameroen van LeoenSilviainKameroen - WaarBenJij.nu 1.a. Nog een keertje terug. - Reisverslag uit Bafoussam, Kameroen van LeoenSilviainKameroen - WaarBenJij.nu

1.a. Nog een keertje terug.

Door: Leo Oome

22 Februari 2017 | Kameroen, Bafoussam

Jawel hoor! Na twee en een half jaar vertrek ik weer naar Kameroen. Zaterdag a.s. ga ik op weg naar Parijs om zondag weer voet op Afrikaanse bodem te zetten. Ik blijf 6 weken zodat ik 7 april weer terug in het land ben.
Ik vind het leuk en spannend tegelijk. Ik ben benieuwd wat ik hiermee over me afroep.
Ik zal de komende weken met enige regelmaat weer verhalen op deze site zetten en jullie zo op de hoogte te houden van mijn ervaringen.
Fijne week en carnaval.
Leo.

• 22 Februari 2017 - 23:39

Jos & Han:

Ha lieve Leo,
    Je zit weer op jouw blog. Leuk!!

Een goede reis, veel plezier en mooie avonturen!

Dat wordt weer gezellig lezen voor ons:-)

Groetjes, liefs Jos en Han

• 23 Februari 2017 - 07:49

Hanneke:

Lieve Leo

Ik ga me nu al verheugen op je verhalen
    Geniet ervan om even terug te zijn, mooie ontmoetingen te hebben en veel te gaan zien. Een beetje reis ik mee via je verhaal.

Liefs Mel en Han

• 23 Februari 2017 - 14:08

Olga:

Ha Leo,
    Jij gaat naar jouw eigen vertrouwde concert van geuren en kleuren. Je hebt vast heimwee gehad. Geniet met volle teugen. Ik weet zeker, dat jij je weer als een spons laat vullen. En wij mogen hier weer boeiende verhalen tegemoet zien. Bon voyage.

Liefs, Olga.

• 01 Maart 2017 - 10:27

Willemien:

ha Leo,
    ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen voor jou. ik heb de carnaval overleefd.
    tot het volgende verslag.

liefs Willemien.

• 01 Maart 2017 - 22:32

Ingrid:

Hai Leo, geniet van deze trip, een hele fijne tijd!
    Ik ga het lezen!

Liefs, Ingrid